Tausia ma Toe Fa'aleleia Fautuaga ole Valve Pepe

news

Aalavai pepeo se ituaiga o tafe faatonutonu masini, lea e aofia ai se tisiki feliuliua'i e faagaoioia le vai tafe i le faagasologa.I le tulaga tūsaʻo o le valve butterfly, o loʻo i ai se tisiketi faʻavae uʻamea o loʻo faʻaogaina le tekonolosi tapunia o le sua o loʻo tafe.O le tapuni tapuni o lenei valve e tutusa lelei lava ma le tapunia o le valve polo.

Pe a faʻatusatusa i le valve ball valve, o lenei valve o loʻo i ai tulaga lelei nei:

Māmā;o lea e le manaomia ai se lagolago tele.

Pe a faatusatusa i isi valve tutusa ma mamanu eseese, o lona tau e maualalo.

O le valve butterfly o se valve faʻalagolago ma vavalalata e lua-ala, lea e faʻaaogaina lautele i meaʻai, fau vaa, ma isi pisinisi.Pe a faatusatusa i isi valve, o le faapipiiina o valves butterfly e mautinoa lava o se auala taugofie.E ala i le tapunia o le disc, e mafai foi e le valve butterfly ona faia se sao i le taʻitaʻia o le tafe ma tapuni le vai / kesi.

E fa'afefea ona toe fa'aleleia ma fa'atumauina alavai pepe i paipa eseese?

O fautuaga nei mo le tausiga ole butterfly valve e mafai ona tu'uina atu ia te oe mo lau fa'amatalaga:

O valve butterfly e manaʻomia le tausiga masani ma le toe faʻaleleia pe a uma ona galue i siosiomaga faigaluega eseese mo se vaitaimi.O le tausiga lautele e mafai ona vaevaeina i toe faaleleia laiti, toe faaleleia feololo, ma toe faaleleia mamafa.

Ole su'esu'ega fa'apitoa e fa'atatau ile tulaga ole si'osi'omaga ole paipa.Talu ai ona o pisinisi eseese e manaʻomia ai le tausiga ma le toe faʻaleleia o auala eseese, mo se faʻataʻitaʻiga, i le tausiga o paipa o pisinisi petrochemical, o le mamafa o le paipa e manaʻomia e maualalo ifo nai lo le PN16MPa, ma o le vevela vevela e maualalo ifo i le 550 ° C.E mana'omia tulaga fa'aleleia eseese mo fa'asalalauga felauaiga paipa fa'aletino ma vaila'au.

O le fa'agasologa la'ititi o le fa'aleleia o alavai pipi'i pipi'i, e aofia ai le fa'amamāina o isumu ma ipu suau'u, sui o-mama, fa'amama filo ma a'a alavai, aveese otaota i totonu o le alatoto, fa'amau fa'amau, ma fa'atulaga uili lima.O nei mea uma e mafai ona faʻaaogaina e pei o le tausiga faʻatulagaina.Toe faʻaleleia: e aofia ai mea laiti toe faʻaleleia, sui o vaega mama, faʻaleleia o le tino o le valve, faʻamaufaʻailoga faʻamau, faʻasaʻo o le valve, ma isi mea.Toe faʻaleleia mamafa: E aofia i totonu o le galuega faʻaleleia o le vaeluagalemu, suia o aʻa valve, toe faʻaleleia o puipui, sui o vaipuna ma faʻamaufaʻailoga.A mana'omia nei mea, e matua'i fa'aleagaina le valve butterfly.

Ina ia puipuia le ele ma le suau'u, e tatau ona tausia lelei alavai pepe.

I le pito i luga o le alatoto, o loʻo i ai se suauʻu lubricating faʻapipiʻi.Atonu e le matauina lenei mea pe a oʻo mai le valve.Ia mautinoa e tu'u le ga'o i le ua o le alatoto i taimi masani se'ia o'o ina tafe i fafo le ga'o tele.

I totonu o le atigipusa, e mafai ona e faʻaogaina le gaʻo faʻavae lithium mo le tausiga.

E mafai ona e fa'aogaina so'o se oloa e fa'atatau i le silicon/lubricant e fa'amama faigofie ai vaega uma o le valve.

Afai e te le fa'aaogaina so'o, fa'amolemole taumafai e feliuliua'i pe fa'ata'amilo le ala pata pata fa'atasi i le masina.

O tatou neifa'apalapala alavai.Fa'amolemole lagona le saoloto e fa'afeso'ota'i i matou pe afai e te fiafia i a matou oloa.


Taimi meli: Me-14-2021